Bezpłatny webinar: Jak nie tracić wartościowych kontaktów biznesowych? Poznaj Lead Response Time
Zapisz się
Darmowy webinar: 13 zasad jak nie sprzedawać przez telefon: Zarezerwuj miejsce

Case study

Jak ZnanyLekarz otrzymał 3300 telefonów od lekarzy, najtrudniejszej grupy docelowej

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

O firme ZnanyLekarz (grupa DocPlanner)

ZnanyLekarz.pl

ZnanyLekarz.pl to polski portal, który wchodzi w skład grupy Docplanner. Dostępny na ponad 24 rynkach łączy pacjentów i lekarzy. Umożliwia umówienie wizyty oraz dodanie opinii o 1,5 mln lekarzy. Portal dostarcza również oprogramowanie dla lekarzy i placówek do zarządzania wizytami pacjentów. Wszystkie portale grupy odwiedza miesięcznie 15 mln użytkowników i jest to największa firma tego typu na świecie. Do tej pory Docplanner uzyskał 123 mln złotych dofinansowania.

  • Firma działa w 24 krajach 
  • Branża: Medical Technology, Marketplace
  • 5 000 000 profili lekarzy dostępnych w serwisie
  • Wyzwanie: zwiększyć ilość generowanych leadów 

 

Przyczyny wdrożenia CallPage:

Lekarze to grupa zawodowa, która jest niezwykle zajęta, a co za tym idzie trudno się z nią skontaktować. Portal ZnanyLekarz.pl w specjalnej strefie dla lekarzy i placówek, którą odwiedzają tysiące użytkowników miesięcznie, umieścił możliwość automatycznego połączenia z pracownikiem serwisu w 28 sekund. Dzięki temu każdy zainteresowany serwisem lekarz, mógł porozmawiać z obsługą w momencie, kiedy rzeczywiście miał czas.

Z jakim problemem borykał się portal ZnanyLekarz.pl?

Managerowie portalu starają się ułatwiać lekarzom kontakt z serwisem przez komunikację mailową, formularze kontaktowe, w których mogą wskazać dogodny czas kontaktu telefonicznego, czy live chat. Często jednak zdarza się tak, że przy próbie kontaktu, nawet we wskazanej przez lekarza godzinie, jest on niedostępny. Managerom brakowało więc narzędzia, które pozwoliłoby lekarzowi skontaktować się z nimi właśnie wtedy, gdy jest na naszej stronie i potrzebuje dodatkowych wyjaśnień, czy odpowiedzi na pytania. Częściowo tę funkcję spełnia live chat, ale część lekarzy preferuje jednak tradycyjny kontakt za pośrednictwem telefonu. Wcześniej ZnanyLekarz.pl testował również pozostawienie numeru telefonu na stronie internetowej, ale jeśli był akurat zajęty, nie rozwiązało to problemu. Dodatkowo mało lekarzy korzystało z tej możliwości. Rozwiązaniem tego problemu okazała się wtyczka Callpage, którą ZnanyLekarz.pl postanowił przetestować. 

 

znany 2.png    znany 4.jpg

 

 

W ciągu pierszych 6 miesięcy kontakt za pomocą Callpage wybrało 500 lekarzy, a obecnie to ponad 3000 lekarzy. Zdecydowana większość to rozmowy sprzedażowe. Zespół CallPage jest niezwykle pomocny, szybko reaguje w przypadku jakichkolwiek problemów, a co najważniejsze słucha swoich klientów w zakresie funkcjonalności softu.
 
marta znany lekarz.png
Marta Wrzosek
Head of Marketing at Docplanner

Wyniki:

Docplanner to firma międzynarodowa, a zatem ważny jest dla nas fakt dostępności rozwiązań, z których korzystamy na wszystkich naszych rynkach. W Polsce korzystamy z Callpage od lutego 2016. W ciągu 6 miesięcy tę formę kontaktu wybrało 500 lekarzy. Zdecydowana większość to rozmowy sprzedażowe, chociaż część lekarzy, w tym ich klientów, używa CallPage jako wygodnej formy kontaktu również w przypadku pytań niezwiązanych bezpośrednio z naszym serwisem. Docplanner będzie uruchamiał Callpage w kolejnych krajach.

Kluczowe wskaźniki:

3 300 leadów -ilość telefonów sprzedażowych generowanych przez CallPage

2015 rok - data wdrożenia serwisu CallPage na stronie ZnanyLekarz.pl

2 godziny -  czas, jaki zajęło wdrożenie CallPage na stronie ZnanyLekarz.pl

0 połączeń   - ilość telefonów, którą nie odebrali pracowniki firmy Docplanner

 

znany 1.png

 

 

Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę
CallPage używa 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut

Sprawdź, jak CallPage może rozwiązać Twój problem!

Wypróbuj CallPage za darmo