Bezpłatny webinar: Jak nie tracić wartościowych kontaktów biznesowych? Poznaj Lead Response Time
Zapisz się
Darmowy webinar: 13 zasad jak nie sprzedawać przez telefon: Zarezerwuj miejsce

Case study

Pozyskiwanie nowych klientów
przez e-sklep Centrum Druku

Lorem ipsum dolor sit amet

O firmie Centrum Druku

Centrum Druku

Centrum Druku specjalizuje się w sprzedaży urządzeń drukujących dla domu i biura. Firma posiada pełen asortyment urządzeń drukujących oraz ekspercką wiedzę na ich temat. Centrum Druku jest autoryzowanym partnerem najlepszych producentów sprzętu. Dysponuje również międzynarodowym certyfikatem ISO 9001:2008, wystawionym i systematycznie monitorowanym przez renomowaną organizację certyfikującą Dekra.

Dzięki innowacyjnemu podejściu firma zdobyła zaufanie ponad 130 000 klientów, do których należą instytucje państwowe, uczelnie wyższe, jak również liczne firmy oraz klienci indywidualni. 

 

  • Rozmiar firmy: 30 pracowników,
  • Branża: handel hurtowy i detaliczny,
  • Kraj: Polska,
  • Wyzwanie: bezpośrednie dotarcie do klientów odwiedzających sklep oraz pozyskanie leadów sprzedażowych. 

Przyczyny wdrożenia CallPage:

Centrum Druku posiada bogaty i specjalistyczny asortyment, a co za tym idzie klienci bardzo często potrzebują pomocy doradcy przy wyborze odpowiedniego produktu. Zainstalowanie aplikacji CallPage na stronie głównej umożliwiło potencjalnym klientom szybki kontakt bezpośrednio z firmą. Doradca oddzwania do zainteresowanej osoby w ciągu 29 sekund, a podczas rozmowy może odpowiedzieć na wszystkie pytania, doradzić i przekonać odbiorcę do zakupu. Dzięki takiej taktyce, Centrum Druku nie traci najbardziej zainteresowanych zakupem osób, które trafiają na stronę internetową. Co więcej, nawet jeśli podczas pierwszej rozmowy nie uda się przekonać rozmówcy do zakupu, dane kontaktowe zapisują się w bazie – firma może je w przyszłości wykorzystać do dalszych procesów marketingowo-sprzedażowych, np. ogrzewania leadów.

 

Case Study CallPage Centrum Druku 1.png

źródło: www.centrumdruku.com.pl 

Centrum Druku to dla nas świetny partner biznesowy. Firma bardzo szybko sprawdziła możliwości CallPage i była naprawdę pozytywnie zaskoczona. Dla Centrum Duku istotne było łatwe wdrożenie aplikacji, prostota obsługi i szybkość kontaktu bezpośredniego z klientem - udało nam się sprostać tym potrzebom!

Sergey Butko
Chief Marketing Officer, CallPage

Wyniki:

Firmie udało się zainstalować CallPage w ciągu kilku dni i już po ok. 60 minutach korzystania z narzędzia otrzymała pierwszy telefon sprzedażowy. W ciągu pierwszych 2 tygodni ponad 400 osób wybrało tę formę kontaktu, czyli telefon zwrotny w 29 sekund. Klienci byli pozytywnie zaskoczeni taką możliwością. Pracownicy, którzy obsługiwali połączenia, też byli zadowoleni z narzędzia i z tego, jak zaczynają się rozmowy z potencjalnymi klientami. Centrum Druku wykorzystuje CallPage od 2017 roku, a obecnie generuje za pomocą aplikacji ponad 900 telefonów sprzedażowych w skali miesiąca. Połączenia obsługują 3 osoby z działu handlowego. 

Kluczowe wskaźniki:

  • 60 minut – czas, który upłynął od instalacji CallPage do pierwszego telefonu od klienta.
  • 900 leadów –  średnia miesięczna liczba telefonów sprzedażowych generowanych przez CallPage.
  • 2017 rok – data wdrożenia serwisu CallPage na stronie CentrumDruku.com.pl.
  • 2 dni – czas, jaki zajęło wdrożenie CallPage na stronie CentrumDruku.com.pl.
  • 3 pracowników – obsługuje połączenia generowane przez CallPage.
Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę
CallPage używa 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut

Read More.

Like what you see? Read more case studies from customers just like you!

Start Free Trial