Bezpłatny webinar: Jak nie tracić wartościowych kontaktów biznesowych? Poznaj Lead Response Time
Zapisz się
Darmowy webinar: 13 zasad jak nie sprzedawać przez telefon: Zarezerwuj miejsce

Case study

Jak Auto Partner Garcarek zapewnia wysoki standard obsługi klienta dzięki CallPage?

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

O firmie Auto Partner Garcarek

logo garcarek

Firma Auto Partner J. i A. Garcarek to rodzinny biznes, który powstał z zamiłowania do motoryzacji. W Autoryzowanej Stacji Obsługi firmy klienci mogą liczyć na fachową pomoc związaną z zakupem lub sprzedażą samochodu, jego eksploatacją czy obsługą serwisową. W swojej ofercie firma posiada wszystkie typy samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych marki Mercedes Benz, w tym również pojazdy wielofunkcyjne Unimog oraz Mitsubishi Fuso. Jest też autoryzowanym AMG Performance Center.

 

  • Rozmiar firmy: 180 pracowników,
  • Branża: motoryzacja,
  • Kraj: Polska,
  • Wyzwanie: przyspieszenie kontaktu z doradcą i zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.

Przyczyny wdrożenia CallPage:

Zachęcenie klienta do tego, żeby trafił do salonu – to wyzwanie dla dealerów samochodowych. Jeśli tego nie zrobią, stracą szansę, żeby przekonać go do zakupu. Atrakcyjne zaprezentowanie oferty na stronie internetowej nie do końca się sprawdza, ponieważ użytkownicy, trafiający na stronę szybko ulegają rozproszeniu. Z tego powodu  Firma Auto Partner J. i A. Garcarek szukała sposobu na zatrzymanie potencjalnego klienta na stronie z ofertą promocyjną i nakłonienie go do bezpośredniego kontaktu. Ponadto firma dba o kompleksową obsługę klienta, dlatego zależało jej na tym, żeby z narzędzia mogło korzystać kilku Doradców Handlowych. Widget CallPage umożliwia kontakt z klientem w 28 sekund – tym samym sprostał wyzwaniom, które stały przed firmą.

garcarek case study

case study callpage auto partner garcarek

iphone garncarek

źródło: www.garcarek.pl/tniemyceny

W naszej firmie dbamy o bezpośredni kontakt z klientami i zapewnienie im jak najlepszej obsługi. Powód jest prosty – jesteśmy salonem zlokalizowanym w małej miejscowości, w pobliżu małych i średnich miast - fundamentem sukcesu naszej firmy jest właśnie obsługa na najwyższym poziomie. Dlatego też interesujemy się każdym nowym narzędziem, które przyspiesza i usprawnia kontakt z klientem. Kiedy rozwiązanie, które proponuje CallPage, pojawiło się na rynku – od razu je wypróbowaliśmy. To był strzał w dziesiątkę. Klienci zainteresowani ofertą promocyjną naszego salonu mogli skontaktować się z nami w ciągu 28 sekund – co wywołało w nich zaskoczenie i efekt wow. W trakcie rozmowy nasi handlowcy mogli przekonać rozmówców do odwiedzenia salonu – a wizyta klienta to dla nas ogromna szansa sprzedażowa.
 
Jarosław Żurkiewicz
Specjalista ds. marketingu
w Auto Partner Garcarek

Wyniki:

Wtyczka CallPage zainstalowana na stronie garcarek.pl wykorzystuje tzw. system call back. Potencjalny klient zostawia swój numer telefonu, a doradca łączy się z nim automatycznie po 28 sekundach. Dzięki CallPage handlowcy firmy Auto Partner J. i A. Garcarek pozyskali 266 leadów, czyli mieli szansę porozmawiać z taką liczbą zainteresowanych klientów. W trakcie rozmowy handlowcy odpowiadali na pytania klientów, zachęcali ich do przedstawienia szczegółów oferty i odwiedzin w salonie. Średnia długość trwania rozmowy wynosiła ponad 3 minuty, co jest bardzo dobrym wynikiem. Na stronie z ofertą promocyjną wykorzystano również reguły systemu scoringowego. System scoringowy analizuje zachowanie użytkownika na stronie internetowej i umożliwia wyświetlenie okienka z propozycją oddzwonienia w 28 sekund, kiedy odbiorca wykona określone czynności, np. spędzi na stronie dłuższy czas (time-on-site). Dzięki temu firma mogła zaoferować szybki kontakt osobom, które wczytywały się w ofertę i były nią zaciekawione.

Kluczowe wskaźniki:

  • 2017 rok – data wdrożenia serwisu CallPage na stronach firmy garcarek.pl.
  • 266 leadów – liczba udanych połączeń generowanych przez CallPage w okresie trwania oferty promocyjnej salonu.
  • 3 min 17 sek. – średnia długość trwania rozmowy z handlowcem w okresie trwania oferty promocyjnej salonu.
  • 4 pracowników – obsługuje połączenia generowane przez CallPage.
Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę
CallPage używa 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut

Sprawdź, jak CallPage może rozwiązać Twój problem!

Wypróbuj CallPage za darmo