Case study

Jak udało się zwiększyć liczbę telefonów ze strony zwrotyprowizji.pl dzięki CallPage?

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

O Zwroty Prowizji

zwroty prowizji logo

Portal Zwroty Prowizji to strona internetowa dedykowana konsumentom, którzy chcą się starać o zwroty prowizji kredytowych w momencie, gdy udało im się spłacić kredyt we wcześniejszym terminie. Strona należy do firmy Lextio z Kielc, która do tej pory przeprowadziła już ponad 1000 spraw o odzyskanie prowizji  dla swoich klientów. 100% spraw przeprowadzonych przez firmę zakończyło się pozytywnie - klienci otrzymali zwrot pieniędzy od banków. 

 

  • Rozmiar firmy: 10 pracowników,
  • Branża: finanse,
  • Kraj: Polska,
  • Wyzwanie: zwiększenie liczby telefonów przychodzących ze strony internetowej. 

Przyczyny wdrożenia CallPage:

Firma Lextio zajmuje się pomocą w ubieganiu się o zwrot prowizji kredytowych od banków. Klienci, którzy chcą poradzić z tym problemem, trafiają na stronę internetową, gdzie otrzymują pakiet podstawowej wiedzy. Jednak nic nie zastąpi rozmowy z doradcą. Dlatego też firma szukała narzędzia, które zachęciłoby użytkowników do skontaktowania się z konsultantem i umożliwiło szybki kontakt. W to zapotrzebowanie idealnie wpisała się aplikacja CallPage.

Strona zwrotyprowizji screenshot

Strona zwrotyprowizji screenshot 2

Mobile strona zwrotyprowizji screenshot

źródło: www.zwrotyprowizji.pl

Dzięki CallPage mamy możliwość przeprowadzenia większej liczby rozmów z potencjalnymi klientami. Wcześniej trudniej było przekonać ich do kontaktu z naszą firmą. Wdrożenie narzędzia było szybkie i łatwe, przebiegło bez problemu, dzięki profesjonalnej obsłudze ze strony CallPage. Jestem szczerze zadowolony z narzędzia.

Marcin Polewka
właściciel
w zwrotyprowizji.pl
Lextio spółka z o.o. Komandytowa

Wyniki:

Wtyczkę CallPage zainstalowano w serwisie www.zwrotyprowizji.pl w ciągu 5 dni. Już po ok. 30 minutach korzystania z narzędzia, firma otrzymała pierwszy telefon od osoby, potrzebującej konsultacji. Wtyczkę dopasowano do wyglądu serwisu, dzięki temu wygląda jak jego integralna część. Wtyczka wykorzystuje reguły scoringowe, które analizują zachowanie użytkowników i wyświetlają mu komunikat z możliwością zamówienia rozmowy w odpowiednim momencie. W ciągu roku za pomocą CallPage pozyskano 100 połączeń od potencjalnych klientów. Odbiorcy są pozytywnie zaskoczeni możliwością skontaktowania się z doradcą w 28 sekund. Użytkownicy chętnie korzystają też z opcji pozostawienia wiadomości tekstowej. Ponadto dzięki funkcji zbierania numerów telefonów poza godzinami, firma pozyskuje cenne kontakty 24 godziny na dobę. 

 Kluczowe wskaźniki:

  • 2018 rok – data wdrożenia serwisu CallPage na stronie www.zwrotyprowizji.pl.
  • 50 - liczba połączeń w pierwszym miesiącu korzystania z CallPage
  • 3 min 41 sek. – średnia długość trwania rozmowy.
  • 3 pracowników – obsługuje połączenia generowane przez CallPage.

Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny!

Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę

Z CallPage korzysta 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut