Bezpłatny webinar: Jak nie tracić wartościowych kontaktów biznesowych? Poznaj Lead Response Time
Zapisz się
Darmowy webinar: 13 zasad jak nie sprzedawać przez telefon: Zarezerwuj miejsce

Case study

Jak sklep ze specjalistyczną odzieżą militarną zwiększa ilość realizowanych zamówień za pomocą wtyczki do callbacku?

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

Logo

O firmie:

Specbrands.pl to sklep internetowy, którym w swoim szerokim asortymencie posiada markowe i uznane wyposażenie i odzież dla służb mundurowych oraz pasjonatów strzelectwa. Klienci sklepu to policjanci patroli miejskich, jednostki AT, żołnierze oraz prywatni pasjonaci. Od 2015 roku sklep cieszy się nieprzerwana popularnością wśród wszystkich tych, którzy zasilają szeregi jednostek wojska i policji. Oferowane produkty i marki cieszą się dużym zainteresowaniem, dlatego jednym z wyzwań sklepu jest zapewnienie sprawnej i szybkiej obsługi Klientów.

  • Kraj: Polska
  • Branża: eCommerce
  • Rozmiar firmy: Jednoosobowa działalność
  • Wyzwanie: Najlepszy e-commerce pod względem oferowanego asortymentu, jakości obsługi i podejścia do prowadzenia sklepu.

Powód wdrożenia CallPage:

Od początku swojej działalności sklep Specbrands.pl dąży do tego, aby oferowane produkty były dostępne dla wszystkich, którzy są w jakikolwiek sposób są związani z militariami. Kluczowym czynnikiem sukcesu sklepu jest Klient. Decyzja o wdrożeniu aplikacji CallPage została podjęta od razu. Najważniejszym argumentem przekonującym do implementacji rozwiązania jest skrócenie drogi kontaktu między doradcą, a Klientem. Właściciel sklepu stawia przede wszystkim na jakość obsługi Klienta, a możliwość zamówienia rozmowy ze strony internetowej w 28 sekund doskonale wpisuje się w założenia firmy. Specbrands.pl to kompleksowe połączenie markowej odzieży i sprzętu wraz z zaangażowaniem do ciągłym dążenia do zaspokojeniem wymagań Klientów wsparcia ze strony doradcy.

    
Mobile

Przed wdrożeniem systemu CallPage nasi Klienci kontaktowali się głównie poprzez e-mail i na profilu sklepu na FB. Zostawiali wiadomości, na które odpowiadaliśmy najszybciej jak tylko mogliśmy. Po zainstalowaniu widgetu otworzyliśmy drogę szybkiego i bezpłatnego kontaktu telefonicznego i daliśmy naszym Klientom szansę na rozmowę i nasze fachowe wsparcie. Po wdrożeniu ilość kontaktów z CallPage jak i numeru firmowego zdecydowanie się zwiększyła.
 
7a233657-4352-4e98-a61f-5d2fcf550c8c-zdj_cie-Jac.jpg
Jacek Wróblewski
Właściciel

Wyniki:

Specbrands.pl stara się na każdej płaszczyźnie wyprzedzić konkurencję, dlatego decyzja o wdrożeniu aplikacji CallPage była prawie natychmiastowa. Już po kilku dniach od implementacji wtyczki, system oddzwonił do pierwszego Klienta w mniej niż 28 sekund. W skali miesiąca sklep otrzymuje od 10 do 40 rozmów ze strony internetowej, pozyskanych dzięki systemowi CallPage. Klienci najbardziej cenią możliwość bezpłatnej konsultacji w tak krótkim czasie. Mimo tego, że system obsługuje tylko jedna osoba to współczynnik odbieralności jest na poziomie 77%. Pozostałe, nieodebrane rozmowy są oddzwanianie bezpośrednio z panelu systemu CallPage wtedy, kiedy czas na to pozwala.

Kluczowe wskaźniki:

2016 rok -    od tego czasu oferujemy klientom możliwość rozmowy z aplikacji CallPage.

1 doradca - obsługuje rozmowy generowane ze strony Specbrands.pl.

372 leady -  poyskuje aplikacja CallPage w skali roku.

4 minuty -  tyle trwa średnia rozmowa z Klientem zamawiającym kontakt ze strony Specbrands.pl.

Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę
CallPage używa 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut

Sprawdź, jak CallPage może rozwiązać Twój problem!

Wypróbuj CallPage za darmo