Case study

Jak wtyczka CallPage wspiera dział handlowy z branży IT w pozyskiwaniu leadów sprzedażowych?

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

O firmie JCommerce

JCommerce_Logo

Firma JCommerce powstała w Katowicach, czyli w samym centrum polskiego przemysłu ciężkiego, który w ostatnich latach musiał gwałtownie przekształcić się w cyfrową gospodarkę. JCommerce rozumie wymagania technologiczne i zna współczesne wyzwania biznesowe. Firma zajmuje się konsultingiem i rozwojem oprogramowania. Oferuje wiedzę i umiejętności ponad 350 inżynierów oprogramowania, konsultantów i architektów, co umożliwia terminowe dostarczanie wielu projektów przez cały rok. Firma działa na rynku od 2005 r. i wspiera swoich klientów w cyfrowej transformacji. 

 

  • Rozmiar firmy: ponad 400 pracowników,
  • Branża: IT,
  • Kraj: Polska,
  • Wyzwanie: wsparcie działu handlowego w pozyskiwaniu leadów sprzedażowych.

Przyczyny wdrożenia CallPage:

JCommerce zapewnia klientom specjalistyczne usługi z zakresu IT. Ze względu na specyfikę branży, w której działa firma - konsultanci z działu handlowego pomagają potencjalnym klientom w wyborze najlepszych rozwiązań. Z tego powodu firma potrzebowała takiego rozwiązania, które pozwalałoby na szybki kontakt z klientami, jak również będzie wspierało dział handlowy w pozyskiwaniu leadów sprzedażowych. System CallPage sprostał tym oczekiwaniom. 

Screenshot strona JCommerce 1

Screenshot strona JCommerce 2

 

Screenshot mobile Jcommerce

źródło: www.nearshore-it.eu

Widget CallPage pozwala nam kontaktować się z użytkownikami, którzy odwiedzają naszą witrynę, w ciągu kilkunastu sekund. Dzięki wdrożeniu CallPage, mamy teraz możliwość porozmawiania z osobami, które są zainteresowane usługami naszej firmy. Stanowi to spore wsparcie dla naszego działu sprzedaży.

Kinga Zyguła_JCommerce.jpg
Kinga Zyguła
Marketing & PR Manager
w JCommerce

Wyniki:

Proces wdrożenia wtyczki CallPage na stronie internetowej JCommerce przebiegł sprawnie. Wygląd wtyczki został spersonalizowany i dopasowany do oczekiwań firmy. System wykorzystuje reguły scoringowe (m.in. exit-intent, time-on-site, scroll-to, old-user), które analizują zachowanie użytkownika na stronie. Gdy konsument wykona określoną akcję, np. będzie przeglądał przez dłuższy czas witrynę - system wyświetli mu wtedy okienko z propozycją oddzwonienia w 28 sekund. Po zostawieniu numeru telefonu konsultant firmy automatycznie łączy się z osobą zainteresowaną rozmową. Tak szybki kontakt z użytkownikiem, zwiększa szansę pozyskania nowego klienta przez dział handlowy. Zaletą wykorzystania CallPage na stronie jest również to, że wszystkie rozmowy są nagrywane. Dzięki temu dział handlowy może odsłuchiwać przeprowadzane rozmowy i ulepszać swoje taktyki sprzedażowe. 

Kluczowe wskaźniki:

  • 2017 rok – data wdrożenia serwisu CallPage na stronie www.nearshore-it.eu.
  • 31 leadów – średnia liczba udanych połączeń generowanych przez CallPage.
  • 2 min 22 sek. – średnia długość trwania rozmowy.
  • 3 pracowników – obsługuje połączenia generowane przez CallPage.

Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny!

Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę

Z CallPage korzysta 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut