Case study

Jak firma z branży medycznej ulepszyła obsługę
klienta 
dzięki CallPage?

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

O firmie Skamex

logo-11

Skamex to jeden z największych dystrybutorów sprzętu medycznego w Polsce. Od 1990 roku firma współpracuje z wiodącymi ośrodkami klinicznymi w Polsce, zaopatrując je w rozwiązania medyczne najwyższej jakości, bezpieczne dla personelu i pacjenta oraz komfortowe w pracy. Skamex ma swoją siedzibę w Łodzi. 

 

  • Rozmiar firmy: 150 pracowników,
  • Branża: medyczna,
  • Kraj: Polska,
  • Wyzwanie: zwiększenie jakości obsługi klienta.

Przyczyny wdrożenia CallPage:

Firma Skamex oferuje swoim klientom tysiące produktów - specjalistycznego sprzętu medycznego. Specjaliści Skamex każdego dnia odbierają telefony od klientów z całej Polski, co związane jest ze specyfiką branży, wymagającą profesjonalnego doradztwa. Z tej przyczyny telefonicznej obsłudze klienta oraz wsparciu wyboru odpowiednich produktów poświęca dużo uwagi. Poszukiwania narzędzia, które ułatwiłoby i przyspieszyło kontakt z konsumentem odwiedzającym stronę doprowadziły do wtyczki CallPage. Możliwość oddzwonienia do użytkownika w 28 sekund, okazała się idealnym rozwiązaniem.

skymex case study

case_study_mobile_skamex

case_study_mobile_skamex2

źródło: www.skamex.com.pl

Praca w branży medycznej wymaga szybkiego tempa działania. Dlatego nadrzędnym celem dla nas było umożliwienie Klientom kontaktu z odpowiednim działem firmy w jak najkrótszym czasie. Poczyniliśmy wiele starań, aby osoba zainteresowana naszą ofertą mogła natychmiastowo połączyć się z kompetentnym specjalistą. Dopełnieniem naszych działań okazała się wtyczka Call Page. Bez problemu zaimplementowaliśmy ją na stronię, aby już po kilkudziesięciu sekundach nasi Klienci łączyli się ze specjalistami z wybranego działu. 

Paulina K. Skamex.jpg
Paulina Kowalczyk
Specjalista ds. Marketingu
w Skamex

Wyniki:

Algorytmy wtyczki CallPage analizują zachowanie użytkownika na stronie i w odpowiednim momencie na ekranie wyświetlają mu okienko z ofertą rozmowy zwrotnej. Już po 2 dniach od zainstalowania narzędzia, system oddzwonił do pierwszego klienta w 28 sekund. W skali miesiąca niemal 80% osób kontaktujących się ze Skamex za pomocą CallPage, odbiera telefon od specjalisty firmy. Ponadto użytkownicy, którzy trafiają na stronę, mogą wybrać konkretny dział firmy, z którym chcą się skontaktować. Zaletą tego rozwiązania jest to, że odbiorcy nie czekają na linii, ale od razu łączą się z wybranym doradcą. Klienci firmy chętnie korzystają też z innych możliwości, które daje CallPage tj. zaplanowania rozmowy w dowolnym terminie („Zadzwońcie do mnie później”) oraz wysyłania wiadomości z zapytaniem do firmy (Zostaw wiadomość”). Dzięki zainstalowaniu CallPage na stronie internetowej firma Skamex zwiększyła jakość obsługi swoich klientów. 

Kluczowe wskaźniki:

  • 2018 rok – data wdrożenia serwisu CallPage na stronie firmy Skamex.
  • 78 rozmów - tyle miesięcznie kontaktów generuje CallPage na stronie firmy Skamex.
  • 4 pracowników – obsługuje połączenia generowane przez CallPage.

Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny!

Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę

Z CallPage korzysta 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut