Case study

Jak firma Reklamowe24 zdobywa
80 potencjalnych klientów miesięcznie dzięki CallPage
?

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

O firmie Reklamowe24

CI_2018_v1

Firma Reklamowe24 powstała w 2007 r. i od ponad 10 lat oferuje szeroki wybór materiałów promocyjnych różnego rodzaju. Osoby zainteresowane usługami firmy mogą aktualnie wybierać spośród ponad 10 tys. produktów. Wśród klientów marki znajdują się duże korporacje, jak i mniejsze przedsiębiorstwa, a także agencje reklamowe. Specjaliści stojący za sukcesem Reklamowe24 stawiają na niekonwencjonalne rozwiązania, realizując nawet najbardziej nietypowe i wymagające zamówienia. Są otwarci na pomysły i propozycje klientów, równocześnie służą wartościowymi radami płynącymi z długoletniego doświadczenia. Każdy z proponowanych projektów ma wysoką jakość, ciekawy design i przemyślane rozwiązania.

 

  • Rozmiar firmy: 25 pracowników,
  • Branża: marketing i reklama,
  • Kraj: Polska,
  • Wyzwanie: poprawienie konweresji ze strony internetowej

Przyczyny wdrożenia CallPage:

W ofercie na stronie internetowej firmy znajduje się kilkanaście tysięcy różnych artykułów reklamowych - gadżetów, słodyczy, ubrań itp. Chcąc ułatwić osobom odwiedzającym stronę kontakt z konsultantami, firma szukała sposobu, by potencjalni klienci mogli w szybki i prosty sposób uzyskać pomoc, np. zapytać o wybrany produkt. Nie wszystko da się pokazać lub objaśnić za pomocą kodu HTML. Dzięki rozmowie telefonicznej konsultant może rozwiać wszelkie wątpliwości czy też odpowiednio doradzić. Przy tak dużej ofercie, którą proponują Reklamowe24, bezpośredni kontakt z klientami jest bardzo ważny. Stąd decyzja o wprowadzeniu CallPage.

Gadzety%20Reklamowe%20screenshot%201

Gadzety%20Reklamowe%20screenshot%202

źródło: https://gadzety-reklamowe.com

Wysoka jakość obsługi klienta nie jest dla nas pustym sloganem reklamowym. Stale szukamy nowych możliwości, by kontakt z nami był jeszcze szybszy i wygodniejszy. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie widgetu CallPage. Dzięki niemu nasi Klienci otrzymali błyskawiczną możliwość zamówienia rozmowy z dedykowanym specjalistą Reklamowe24. To dla nas świetne rozwiązanie, które już od ponad roku sprawdza się na naszej stronie. 

ben-twichell.jpg
Dariusz Sapa
Specjalista ds. Marketingu
w Reklamowe24

Wyniki:

Instalacja CallPage na stronie gadzety-reklamowe.com trwała kilkanaście minut, a pierwszy telefon firma odebrała krótko po pojawieniu się widgetu na stronie. Od tego czasu średnio 80 potencjalnych klientów co miesiąc łączy się z konsultantem, pytając o ofertę lub szukając rozwiązania różnego typu problemów. Dzięki wprowadzeniu nowej, dodatkowej formy kontaktu Reklamowe24 mogą jeszcze szybciej odpowiadać na zapytania osób odwiedzających stronę, powiększając tym samym grono kupujących oferowane produkty. Bardzo istotny jest również pozytywny wpływ callbacku na poziom obsługi klienta, która od zawsze stanowi dla marki jeden z priorytetów. Użytkownicy wybierający tę formę kontaktu są zawsze mile zaskoczeni szybkością działania CallPage.

 

Kluczowe wskaźniki:

  • 2018 rok – data wdrożenia serwisu CallPage na stronach firmy Reklamowe24.
  • 80 - średnia liczba połączeń generowanych przez CallPage w każdym miesiącu.
  • 2 min 41 sek. – średnia długość trwania rozmowy.
  • 89,09% - udane połączenia wygenerowane przez CallPage.

Wypróbuj wszystkie funkcje za darmo przez 7 dni!

Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę

Z CallPage korzysta 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut