Zakochaj się z CallPage. Zacznij generować leadów z rabatem 50%.
Sprawdź ofertęFirma Perfect Studio specjalizuje się w sprzedaży mebli i sprzętu przeznaczonego do salonów fryzjerskich, kosmetycznych oraz SPA. Działa w dwóch płaszczyznach oferując swoje produkty stacjonarnie oraz w formie zakupów internetowych. Sklep meble fryzjerskie zapewnia kompleksową usługę, począwszy od doradztwa, wizualizacji salonu, zrealizowania zamówienia po gwarancję solidności wykonania i jakości produktu. Perfect Studio w swojej obsłudze Klienta stawia przede wszystkim na ułatwienie drogi kontaktu dla swoich potencjalnych Klientów. Decydując się na dyspozycyjność poprzez różne kanały komunikacji (telefon, mail, facebook, chat online) 7 dni w tygodniu.
Perfect Studio zapewnia swoim Klientom szeroki wachlarz wyposażenia salonów fryzjerskich i gabinetów SPA, pozwalając swoim Kontrahentom na aranżację wyjątkowych wnętrz. Szczególnie ważne jest to, aby Klient otrzymał jakościowy produkt w konkurencyjnej cenie, dlatego szybki kontakt to kluczowy element zrealizowania sprzedaży. Zainstalowanie widgetu Callpage zagwarantowało nawiązanie natychmiastowej rozmowy. W niecałe 28 sekund Klient rozmawiał z doradcą, ta możliwość została od razu doceniona przez Klientów, którzy mogli konsultować wybór produktu ze swoim doradcą. Aplikacja do callbacku rozwiązała problem zapracowanych Klientów. Od teraz Kontrahenci decydują o tym, czy chcą zamówić rozmowę w 28 sekund, czy w późniejszym terminie. Sklep nie traci najbardziej zainteresowanych Klientów, ponieważ to oni decydują kiedy jest właściwy czas na rozmowę z doradcą.
źródło: https://meblefryzjerskie.net
Decyzja o instalacji wtyczki CallPage została podjęta w trakcie jednego dnia roboczego. Kluczowym elementem jaki wpłyną na pozytywną decyzję to możliwość nawiązania natychmiastowej rozmowy w 28 sekund. Klienci potrzebują wsparcia przy wyborze produktu, zamawiają rozmowę i do razu otrzymują połączenie z doradcą. W skali roku widget CallPage wygenerował dla Perfect Studio ponad 700 rozmów sprzedażowych. Każdego tygodnia około ośmiu Klientów korzysta z opcji zamów rozmowę na później. Jest to druga, zaraz po natychmiastowym połączeniu, funkcja umożliwiająca kontakt, którą chwalą Klienci serwisu meblefryzjerskie.net
Wtyczka CallPage zadbała o wymagających Klientów oddając w ich ręce 100% decyzji o tym, kiedy chcą porozmawiać o produkcie z doradca firmy. Wdrożenie systemu wpłynęło na zwiększenie ilości prowadzonych rozmów sprzedażowych.
Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę
Z CallPage korzysta 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut
Biuro/Sprzedaż: contact@callpage.io
Wsparcie techniczne: support@callpage.io
Marketing: marketing@callpage.io