Bezpłatny webinar: Jak nie tracić wartościowych kontaktów biznesowych? Poznaj Lead Response Time
Zapisz się
Darmowy webinar: 13 zasad jak nie sprzedawać przez telefon: Zarezerwuj miejsce

Case study

Jak firma Perfect Studio - Meble Fryzjerskie pozwala oszczędzać czas pracy swoich Kontrahentów, stosując natychmiastową rozmowę zwrotną?

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

O firmie Perfect Studio - Meble Fryzjerskie

da3ea97a-cee9-4978-b161-e71beaff85c2-logo-logo-ps.png

Firma Perfect Studio specjalizuje się w sprzedaży mebli i sprzętu przeznaczonego do salonów fryzjerskich, kosmetycznych oraz SPA. Działa w dwóch płaszczyznach oferując swoje produkty stacjonarnie oraz w formie zakupów internetowych. Sklep meble fryzjerskie zapewnia kompleksową usługę, począwszy od doradztwa, wizualizacji salonu, zrealizowania zamówienia po gwarancję solidności wykonania i jakości produktu. Perfect Studio w swojej obsłudze Klienta stawia przede wszystkim na ułatwienie drogi kontaktu dla swoich potencjalnych Klientów. Decydując się na dyspozycyjność poprzez różne kanały komunikacji (telefon, mail, facebook, chat online) 7 dni w tygodniu.

  • Kraj: Polska
  • Branża: Sprzedaż wyposażenia do salonów fryzjerskich oraz kosmetycznych
  • Rozmiar firmy: 3 pracowników
  • Wyzwanie: Fachowe doradztwo w najkrótszym czasie. / Szybki czas odpowiedzi na zapytania ofertowe.

Powód wdrożenia CallPage:

Perfect Studio zapewnia swoim Klientom szeroki wachlarz wyposażenia salonów fryzjerskich i gabinetów SPA, pozwalając swoim Kontrahentom na aranżację wyjątkowych wnętrz. Szczególnie ważne jest to, aby Klient otrzymał jakościowy produkt w konkurencyjnej cenie, dlatego szybki kontakt to kluczowy element zrealizowania sprzedaży. Zainstalowanie widgetu Callpage zagwarantowało nawiązanie natychmiastowej rozmowy. W niecałe 28 sekund Klient rozmawiał z doradcą, ta możliwość została od razu doceniona przez Klientów, którzy mogli konsultować wybór produktu ze swoim doradcą. Aplikacja do callbacku rozwiązała problem zapracowanych Klientów. Od teraz Kontrahenci decydują o tym, czy chcą zamówić rozmowę w 28 sekund, czy w późniejszym terminie. Sklep nie traci najbardziej zainteresowanych Klientów, ponieważ to oni decydują kiedy jest właściwy czas na rozmowę z doradcą.

Screenshot.png    
                                                      image_uploaded_from_ios_1024.png

Przed wdrożeniem aplikacji, nie każdy Klient miał możliwość dodzwonienia się do Nas. Teraz dzięki widgetowi CallPage nasz Klient może poprosić o kontakt, system realizuje połączenia, właściwie za nas, a finalnie Klient rozmawia o naszych produktach z naszym doradcą. Bardzo cenimy opcję automatycznego wysyłania wiadomości sms po zakończonej rozmowie. Klient otrzymuje wiadomość z bezpośrednim kontaktem do handlowca, co zdecydowanie zwiększa szanse na ponowny kontakt i sprzedaż.
Piotr.Kaczałko PR, Doradca Klienta.jpg
Piotr Kaczałko
PR, Doradca Klienta

Wyniki:

Decyzja o instalacji wtyczki CallPage została podjęta w trakcie jednego dnia roboczego. Kluczowym elementem jaki wpłyną na pozytywną decyzję to możliwość nawiązania natychmiastowej rozmowy w 28 sekund. Klienci potrzebują wsparcia przy wyborze produktu, zamawiają rozmowę i do razu otrzymują połączenie z doradcą. W skali roku widget CallPage wygenerował dla Perfect Studio ponad 700 rozmów sprzedażowych. Każdego tygodnia około ośmiu Klientów korzysta z opcji zamów rozmowę na później. Jest to druga, zaraz po natychmiastowym połączeniu, funkcja umożliwiająca kontakt, którą chwalą Klienci serwisu meblefryzjerskie.net

Wtyczka CallPage zadbała o wymagających Klientów oddając w ich ręce 100% decyzji o tym, kiedy chcą porozmawiać o produkcie z doradca firmy. Wdrożenie systemu wpłynęło na zwiększenie ilości prowadzonych rozmów sprzedażowych.

Kluczowe wskaźniki:

  • 115 kontaktów – tyle leadów miesięcznie CallPage pozyskuje dla sklepu meble fryzjerskie.
  • 2016 rok – data wdrożenia systemu CallPage na stronie meblefryzjerskie.net.
  • 1 dzień – czas, jaki był potrzebny na podjęcie decyzji i wdrożenie systemu.
  • 3 pracowników– obsługują połączenia przychodzące z aplikacji CallPage.
Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę
CallPage używa 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut

Sprawdź, jak CallPage może rozwiązać Twój problem!

Wypróbuj CallPage za darmo