Bezpłatny webinar: Jak nie tracić wartościowych kontaktów biznesowych? Poznaj Lead Response Time
Zapisz się
Darmowy webinar: 13 zasad jak nie sprzedawać przez telefon: Zarezerwuj miejsce

Case study

Jak system mPOS zwiększa atrakcyjność procesu sprzedaży online dzięki oddzwanianiu w 28 sekund?

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

paymax-logo.png

O firmie:

Paymax S.A. oferuje innowacyjne, bezprzewodowe, ultralekkie terminale płatnicze dla branży handlowo-usługowej. mPOS Paymax pozwala na przyjmowanie od klientów płatności kartami płatniczymi w dowolnym miejscu, z użyciem telefonu lub tabletu. Produkt jest dobrą alternatywą dla tradycyjnych, stacjonarnych terminali. Terminal mPOS Paymax szczególnie cenią przedsiębiorcy, którzy spotykają się z klientami w różnych miejscach i potrzebują urządzenia nie tylko bezprzewodowego, ale małego i lekkiego.
 

  • Kraj: Polska
  • Branża: FinTech
  • Rozmiar firmy: 10 pracowników
  • Wyzwanie: Ułatwić klientom zakup produktu przez internet.

Powód wdrożenia CallPage:

Paymax zajmuje się sprzedażą nowoczesnych terminali płatniczych. Umożliwia przedsiębiorcom przyjmowanie płatności kartami przy pomocy telefonu i dzięki temu zwiększa mobilność i elastyczność ich biznesu. Mając na uwadze innowacyjność rozwiązania, klienci firmy potrzebują wsparcia na początkowym etapie podejmowania decyzji o zakupie mPOS Paymax oraz także na etapie korzystania z terminala. Firma zdecydowała, że kontakt telefoniczny w ich wypadku będzie kluczowym narzędziem w procesach wspierania klientów.

 

Desktop    
Mobile

Szukaliśmy narzędzia, które pozwoli potencjalnym klientom kontaktować się z nami w jak najwygodniejszy dla nich sposób. CallPage świetnie spełnia to oczekiwanie. Klienci są bardzo pozytywnie zaskoczeni, gdy doradca Paymax dzwoni w ciągu 28 sekund od zamówienia rozmowy. Natomiast my jesteśmy zadowoleni, że połączenia telefoniczne nawiązywane są całkowicie automatycznie oraz mamy pełen dostęp do ich historii. Polecam!
 
1035a4bb-06a0-4e34-9ddb-e0437d4c272d-zdj_cie-3a86f50.jpg
Anna Leyko
Dyrektor ds. Sprzedaży

Wyniki:

Wdrożenie systemu CallPage na stronie Paymax.pl wpłynęło na uatrakcyjnienie procesu sprzedaży online. Okazało się, że dla Klientów kluczowym etapem złożenia zamówienia jest możliwość konsultacji z pracownikiem. System do oddzwaniania w 28 sekund w pełni zautomatyzował proces nawiązywania kontaktu telefonicznego. Dzięki temu firma jest w stanie obsługiwać znacznie więcej  kontaktów, a współczynnik udanych rozmów wzrósł. Implementacja wtyczki do oddzwaniania pozwala zdobywać nowych klientów i z pewnością zwiększyła atrakcyjność oferty Paymax.

Kluczowe wskaźniki:

2017 rok - data wdrożenia aplikacji na stronę.

2 - krotny wzrost - konwersja z leadów.

Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę
CallPage używa 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut

Sprawdź, jak CallPage może rozwiązać Twój problem!

Wypróbuj CallPage za darmo