Zakochaj się z CallPage. Zacznij generować leadów z rabatem 50%.
Sprawdź ofertęMTC jest sklepem internetowym, który zajmuje się dystrybucją materiałów budowlano - izolacyjnych do wszelkiego rodzaju instalacji. Dzięki wąskiej specjalizacji sklep oferuje swoim Klientom szeroką gamę produktów i możliwość skompletowania zamówienia dla każdej realizacji budowlanej. Sklep wyróżnia się wysokim poziomem fachowej wiedzy, a wieloletnie doświadczenie pracowników pozwala wspierać Klientów podczas dokonywania zakupów. MTC prowadzi jedynie sprzedaż internetową, dlatego Klienci oczekują porad podczas dokonywania zakupów. Szeroki asortyment pozwala na zaspokojenie potrzeb Klientów, ale z drugiej strony rodzi problem związany ze wsparciem w trakcie dokonywania zakupów w sklepie internetowym, Klienci oczekują porady.
W sklepie internetowym mtcgrupa.pl Klienci dokonując zakupów wybierają spośród całego asortymentu produktów dostępnych w magazynie sklepu. Często potrzebują konsultacji, czy też odpowiedzi na nasuwające się pytania, dlatego cenią sobie bezpośredni kontakt z pracownikiem. Żeby ułatwić i usprawnić drogę kontaktu Klienta z doradcą, sklep wdrożył rozwiązanie CallPage, które oferuje potencjalnym Klientom możliwość zamawiania rozmowy. Klient po wpisaniu numeru telefonu zostaje automatycznie połączony z doradcą, w niespełna 28 sekund. Biorąc pod uwagę specyfikę branży w jakiej funkcjonuje sklep, priorytetem jest szybka odpowiedź i sprawna obsługa Klienta. Firma korzysta z wielu narzędzi pozwalających na kontakt Klienta z pracownikiem.
źródło: https://mtcgrupa.pl/
Nasza branża jest skupiona wokół ludzi, którzy cenią sobie kontakt telefoniczny bardziej niż kontakt mailowy czy live chat. Rozwiązanie CallPage wydaje się idealne, ponieważ dzięki aplikacji to my oddzwaniamy do klientów, nie odwrotnie. Zależy nam na tym, aby wyróżnić się pośród konkurencji, stąd propozycja szybkiego kontaktu i oddzwonienia do Klienta w 28 sekund.
Sklep zdecydował się na korzystanie z aplikacji CallPage, umożliwiając swoim Klientem automatyczne nawiązanie rozmowy z pracownikiem. Klienci sklepu, znajdujący się na stronie internetowej korzystają z opcji oddzwonienia w 28 sekund, jak również chętnie zamawiają rozmowy na późniejszy, wybrany przez siebie termin. Dzięki tej opcji na przestrzeni miesiąca sklep zyskuje 10 dodatkowych kontaktów. W skali miesiąca system generuje ponad 40 rozmów z doradcą sklepu.
Mtcgrupa.pl to jedna z wielu sklepów internetowych, dla którego jednym z priorytetów jest rozmowa z Klientem. Pracownicy sklepu uważają, że elementem procesu sprzedaży jest rozmowa i możliwość doradzenia swojemu Klientowi.
Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę
Z CallPage korzysta 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut
Biuro/Sprzedaż: contact@callpage.io
Wsparcie techniczne: support@callpage.io
Marketing: marketing@callpage.io