Bezpłatny webinar: Jak nie tracić wartościowych kontaktów biznesowych? Poznaj Lead Response Time
Zapisz się
Darmowy webinar: 13 zasad jak nie sprzedawać przez telefon: Zarezerwuj miejsce

Case study

Jak sklep internetowy, zajmujący się dystrybucją materiałów budowlanych, oddzwania do swoich Klientów, którzy aktualnie przebywają na jego stronie?

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

logomtc.png

O firmie:

MTC jest sklepem internetowym, który zajmuje się dystrybucją materiałów budowlano - izolacyjnych do wszelkiego rodzaju instalacji. Dzięki wąskiej specjalizacji sklep oferuje swoim Klientom szeroką gamę produktów i możliwość skompletowania zamówienia dla każdej realizacji budowlanej. Sklep wyróżnia się wysokim poziomem fachowej wiedzy, a wieloletnie doświadczenie pracowników pozwala wspierać Klientów podczas dokonywania zakupów. MTC prowadzi jedynie sprzedaż internetową, dlatego Klienci oczekują porad podczas dokonywania zakupów. Szeroki asortyment pozwala na zaspokojenie potrzeb Klientów, ale z drugiej strony rodzi problem związany ze wsparciem w trakcie dokonywania zakupów w sklepie internetowym, Klienci oczekują porady.

  • Kraj: Polska
  • Branża: e-commerece (materiały izolacyjno-budowlane)
  • Rozmiar firmy: 4 pracowników
  • Wyzwanie: Świadczyć fachowe wsparcie przy dokonywaniu zakupów.

Powód wdrożenia CallPage:

W sklepie internetowym mtcgrupa.pl Klienci dokonując zakupów wybierają spośród całego asortymentu produktów dostępnych w magazynie sklepu. Często potrzebują konsultacji, czy też odpowiedzi na nasuwające się pytania, dlatego cenią sobie bezpośredni kontakt z pracownikiem. Żeby ułatwić i usprawnić drogę kontaktu Klienta z doradcą, sklep wdrożył rozwiązanie CallPage, które oferuje potencjalnym Klientom możliwość zamawiania rozmowy. Klient po wpisaniu numeru telefonu zostaje automatycznie połączony z doradcą, w niespełna 28 sekund. Biorąc pod uwagę specyfikę branży w jakiej funkcjonuje sklep, priorytetem jest szybka odpowiedź i sprawna obsługa Klienta. Firma korzysta z wielu narzędzi pozwalających na kontakt Klienta z pracownikiem.

Screenshot.png    
                                                 image_uploaded_from_ios_1024.png

Nasza branża jest skupiona wokół ludzi, którzy cenią sobie kontakt telefoniczny bardziej niż kontakt mailowy czy live chat. Rozwiązanie CallPage wydaje się idealne, ponieważ dzięki aplikacji to my oddzwaniamy do klientów, nie odwrotnie. Zależy nam na tym, aby wyróżnić się pośród konkurencji, stąd propozycja szybkiego kontaktu i oddzwonienia do Klienta w 28 sekund.

logomtc.png
Marek Jakubowski
Prezes Zarządu

Wyniki:

Sklep zdecydował się na korzystanie z aplikacji CallPage, umożliwiając swoim Klientem automatyczne nawiązanie rozmowy z pracownikiem. Klienci sklepu, znajdujący się na stronie internetowej korzystają z opcji oddzwonienia w 28 sekund, jak również chętnie zamawiają rozmowy na późniejszy, wybrany przez siebie termin. Dzięki tej opcji na przestrzeni miesiąca sklep zyskuje 10 dodatkowych kontaktów. W skali miesiąca system generuje ponad 40 rozmów z doradcą sklepu.

Mtcgrupa.pl to jedna z wielu sklepów internetowych, dla którego jednym z priorytetów jest rozmowa z Klientem. Pracownicy sklepu uważają, że elementem procesu sprzedaży jest rozmowa i możliwość doradzenia swojemu Klientowi.

Kluczowe wskaźniki:

47 leadów – tyle kontaktów system generuje w skali miesiąca na stronie mtcgrupa.pl.

2016 rok – data wdrożenia systemu CallPage w sklepie internatowym.

79% – współczynnik udanych rozmów jakie nawiązuje system CallPage dla sklepu mtcgrupa.pl.

1 pracownik – odpowiedzialny za odbieranie połączeń przychodzących z aplikacji CallPage.

Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny
Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę
CallPage używa 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut

Sprawdź, jak CallPage może rozwiązać Twój problem!

Wypróbuj CallPage za darmo