Case study

Jak InviPay.com pozyskuje leady B2B dzięki personalnym ustawieniom CallPage?

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

O firmie inviPay

logo_inviPay_big.png

InviPay.com działa sektorze B2B - zajmuje się faktoringiem dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Stworzyła usługę z myślą o tym, aby rozwiązać problem przedsiębiorców, którzy z ich pomocą mogą zabezpieczyć przepływy finansowe w swojej firmie. Rozwiązanie skierowane jest do branż, które na co dzień borykają się z długimi terminami płatności (30-120 dni). InviPay wdrożyła innowacyjne metody finansowania faktur. Pozwala na zachowanie płynności finansowej, co pozytywnie przyczynia się do rozwoju firm.

 

  • Branża: FinTech
  • Kraj: Polska
  • Wyzwanie: zwiększenie zaufania Klientów do nowoczesnej platformy faktoringowej.
  • Klienci: mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa.
  • Partnerzy B2B: ING Bank Śląski S.A., Alior Bank S.A.

Powód wdrożenia CallPage:

InviPay.com działa w branży B2B, w której kluczowe są relacje z klientami. Odpowiednia obsługa zwiększa zaufanie do firmy, przez co klienci czują się bezpiecznie powierzając firmie kwestie powiązane z finansami. Produkt skierowany jest do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, gdzie zwykle właściciel firmy pełni większość obowiązków. Dlatego odpowiadając na potrzeby i ułatwiając pracę kontrahentom - InviPay.com zapewnia możliwość zamówienia natychmiastowej rozmowy z doradcą. Rozwiązanie CallPage pozwoliło na przekonanie niezdecydowanych klientów, którzy dzięki konsultacjom telefonicznym zaufali i finalnie rejestrowali się w systemie InviPay. Wtyczka do oddzwaniania w 28 sekund pozwoliła na pozyskiwanie dodatkowych zleceń i budowanie pozytywnych relacji z użytkownikami.

8mKWB1lCQWecnATLdGT6lg.png    screensot mobile

źródło: https://invipay.com 

InviPay.com to nowatorskie rozwiązanie, które wspiera sektor MŚP. Nasza firma jest prekursorem w internetowym faktoringu i zaufanie klientów jest dla nas kluczowym czynnikiem sukcesu. Wsparcie CallPage w generowaniu natychmiastowego callbacku z naszej strony internetowej i łączenie pracowników z naszymi klientami jest rozwiązaniem problemu, który wpływa na zwiększenie skuteczności sprzedaży. CallPage idealnie skraca dystans i łamie barierę spowodowaną anonimowością i brakiem zaufania. Klient rozmawia z rzeczywistym doradcą, który ma możliwość przekonania go do naszych usług.
Joanna Mróz
Specjalista ds. Marketingu
w inviPay

Wyniki:

Wdrożenie automatycznego oddzwaniania z CallPage było błyskawicznie. Na początku implementacja API, która trwała kilkanaście sekund, kolejno personalne ustawienia. Pierwszy telefon od klienta mieliśmy już w ciągu 20 minut od wdrożenia. Praca po stronie doradcy wygląda tak jak dotychczas - doradca odbiera telefon i nawiązuje rozmowę z potencjalnymi klientem. Szybki kontakt i automatyzacja procesu sprzedażowego przyczyniły się do usprawnienia obsługi użytkowników usług InviPay i zwiększenia ich zadowolenia ze współpracy z nami. Personalne komunikaty oraz zastosowanie reguł scoringowych pozwala na oferowanie kontaktu w 28 sekund tylko takim klientom, którzy są gotowi na rozmowę. Jednocześnie korzystamy z ustawień exit popup, przez co CallPage wyłapuje użytkowników opuszczających stronę i dzięki temu zapobiega traceniu użytkowników serwisu.

Kluczowe wskaźniki:

  • 150 leadów - średnia ilość rozmów nawiązanych z aplikacji CallPage.
  • 20 minut - czas od wdrożenia do pierwszej rozmowy przez widget.
  • 5 pracowników - każdego dnia, w godzinach 8-16 obsługuje połączenia CallPage.
  • 24h na dobę - firma InviPay.com pozyskuje leady dzięki funkcji “zamów rozmowę na później”.

Wypróbuj wszystkie funkcje za darmo przez 7 dni!

Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę

Adres email musi mieć poprawny format

Z CallPage korzysta 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut