Case study

Jak agencja interaktywna pozyskuje nowych Klientów dzięki automatycznemu generowaniu rozmów?

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

O firmie InVette:

logo.png

Invette.pl to agencja interaktywna, która istnieje na rynku i świadczy swoje usługi od 7 lat. W tym czasie rozwinęła się na wielu płaszczyznach, dzięki temu zaspokaja potrzeby i oczekiwania swoich Klientów. Zapewnia fachowe wsparcie w prowadzeniu kampanii marketingowych, tworzeniu stron internetowych oraz skutecznie wykorzystuje najnowsze techniki pozycjonowania stron. Klienci szczególnie cenią sobie współpracę z agencją za dbałość o szczegóły, angażowanie się w realizację wyników. Invette.pl chcąc zwiększyć przewagę nad konkurencją oferuje swoim Klientom kontakt 24H przez 7 dni w tygodniu.

 

  • Kraj: Polska
  • Branża: Marketing i reklama
  • Rozmiar firmy: 50 pracowników
  • Wyzwanie: być w stałym kontakcie z Klientem i realizować jego oczekiwania.

Powód wdrożenia CallPage:

Invette zapewnia swoim Klientom możliwość dopasowania produktów i usług do ich oczekiwań. Dodatkowo zajmuje się kompleksowym doradztwem z zakresu marketingu. Biorąc pod uwagę ilość usług jakie agencja oferuje swoim Klientom, najważniejsze zadanie to zagwarantowanie szybkiego kontaktu swoim potencjalnym Kontrahentom. Decyzja o wdrożeniu systemu do automatyzacji połączeń została podjęta dla ułatwienia pierwszego kontaktu z pracownikami agencji. Obietnica połączenia z doradcą w 28 sekund wpłynęła na zwiększenie ilości nowych, dzwoniących Klientów, którzy odwiedzali stronę internetową. Wzrost konwersji ze strony przełożył się na większą ilość transakcji.

Screenshot.png

image_uploaded_from_ios_1024 (1).png

źródło: www.invette.pl 

Widget został wdrożony na potrzeby optymalizacji konwersji na naszej stronie internetowej. Od momentu wdrożenia wtyczki CallPage odnotowaliśmy wzrost ilości nowych, dzwoniących osób, które odwiedzają naszą stronę. Osiągnęliśmy większą konwersję przez zastosowanie reguł scoringowych,  dzięki temu okienko aplikacji jest wyświetlane tylko dla takich użytkowników, którzy są zainteresowanie naszymi usługami.
Mateusz Kaproń Prezes Zarządu.jpg
Mateusz Kaproń
Prezes Zarządu

Wyniki:

Proces wdrożenia systemu CallPage przebiegł sprawnie, po kilkunastu minutach aplikacja została spersonalizowana i dopasowana do oczekiwań firmy. Indywidualne ustawienia pozwoliły zwiększyć zainteresowanie potencjalnych Klientów, odwiedzających stronę internetową. Tego samego dnia została nawiązana pierwsza rozmowa przez aplikację CallPage, agencja pozyskała pierwszego Klienta dzięki nawiązaniu rozmowy w 28 sekund. W skali miesiąca system pozyskuje ponad 50 leadów, z czego 72% rozmów to natychmiastowe połączenia z pracownikiem agencji.

Kluczowe wskaźniki:

  • 3 pracowników – obsługują połączenia generowane przez aplikację CallPage.
  • 6 minut – średni czas rozmowy między Klientem a pracownikiem Invette.pl.
  • 338 rozmów – tyle połączeń zakończonych sukcesem wygenerował system CallPage.
  • 2016 rok – data wdrożenia systemu na stronę Invette.pl.

Wypróbuj wszystkie funkcje za darmo przez 7 dni!

Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę

Adres email musi mieć poprawny format

Z CallPage korzysta 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut