Case study

Jak Idea Money wspiera niemal 800 klientów

w miesiącu dzięki CallPage?

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

O firmie Idea Money

idea money logo

Firma Idea Money oferuje usługi dla małych i średnich przedsiębiorców w zakresie fakturowania. Firma obsługuje przedsiębiorstwa z branży transportowej, budowlanej, spożywczej, handlowej, hotelarskiej czy usługowej. Oferta Idea Money obejmuje zarówno faktoring online jak i aplikację mobilną IdeaFaktor24, która umożliwia przekazywanie faktur do finansowania z dowolnego miejsca na świecie. Dzięki rozwiązaniom Idea Money przedsiębiorcy nie muszą czekać na zapłatę za swoje faktury 30 czy 60 dni, ani bać się długich terminów płatności. Idea Money działa na rynku od 2012 roku. 

 

  • Rozmiar firmy: 300 pracowników,
  • Branża: finanse,
  • Kraj: Polska,
  • Wyzwanie: wsparcie klientów aplikacji IdeaFaktor (support).

Przyczyny wdrożenia CallPage:

Firma Idea Money oferuje przedsiębiorcom aplikację, która ułatwia i przyspiesza finansowanie wystawionych faktur. Charakter branży sprawia, że użytkownicy aplikacji mogą mieć pytania dotyczące obsługi narzędzia, czy też związane z kwestiami finansowymi. Dlatego też bardzo ważne jest zapewnienie im wysokiej jakości obsługi klienta (customer service). Firma szukała narzędzia, które skróci czas oczekiwania na kontakt z doradcą. Wszystko po to, aby zadbać o swoich klientów i budować z nimi trwałe relacje. Wtyczka CallPage, która umożliwia kontakt ze strony internetowej nawet w 28 sekund, sprostała temu wyzwaniu i okazała się idealnym rozwiązaniem dla Idea Money.

idea money case study

źródło: https://ideamoney.pl 

Screenshot z IF24 Idea Money

źródło: https://ideafaktor24.p

Zaletą CallPage jest to, że nasi klienci nie muszą spędzać długich minut na czekaniu, aż doradca odbierze telefon. Konsultanci łączą się z odbiorcą w 30 sekund, co pozytywnie zaskakuje naszych klientów - to dla nas najważniejsze, bo zależy nam na zapewnianiu im jak najlepszej obsługi. Korzystamy z CallPage od ponad roku i jesteśmy zadowoleni. 

Wojciech Cichoń
Project Manager
w Idea Money

Wyniki:

Idea Money wykorzystuje CallPage w aplikacji dla firm - IdeaFaktor. Po zalogowaniu do aplikacji klienci mogą skontaktować się z doradcą firmy za pomocą wtyczki oraz wybrać dział, z którym chcą się połączyć. Gdy klient zostawi swój numer telefonu, konsultant firmy łączy się z nim automatycznie w ciągu 30 sekund. W każdym miesiącu ok. 800 osób wybiera tę formę kontaktu. Po zainstalowaniu wtyczki, wzrosła szybkość i jakość obsługi klienta biznesowego. Dzięki temu Idea Money jeszcze lepiej wspiera swoich klientów i sprawniej rozwiązuje pojawiające się problemy. Pracownicy, którzy obsługują połączenia, są zadowoleni z narzędzia, jak również z tego, że aż 96,3% użytkowników odbiera ich telefony. Średni czas rozmowy wynosi ponad 5 minut - co oznacza, że doradcy mają czas na to, aby odpowiedzieć na pytania klientów. Idea Money wykorzystuje CallPage od 2017 roku - w aplikacji, jak i na swojej stronie internetowej. Połączenia obsługują 3 osoby. 

Kluczowe wskaźniki:

  • 2017 rok – data wdrożenia serwisu CallPage na stronach firmy Idea Money.
  • 800 - liczba połączeń generowanych przez CallPage w każdym miesiącu.
  • 5 min 10 sek. – średnia długość trwania rozmowy.
  • 96,3% - udane połączenia wygenerowane przez CallPage.
  • 3 pracowników – obsługuje połączenia generowane przez CallPage.

Rozpocznij bezpłatny 7-dniowy okres próbny!

Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę

Z CallPage korzysta 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut