Case study

Jak dealer samochodowy RM Filipowicz pozyskuje więcej leadów dzięki CallPage?

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

O firmie RM Filipowicz

logo-rmfilipowicz001

RM Filipowicz to firma z wieloletnim doświadczeniem, zdobywanym od 1990 roku. Firma jest autoryzowanym dealerem i serwisem samochodów marek: KIA, Mitsubishi, SsangYong.

 

  • Rozmiar firmy: 50 pracowników,
  • Branża: motoryzacyjna,
  • Kraj: Polska,
  • Wyzwanie: zwiększenie liczby pozyskanych kontaktów (leadów) ze strony internetowej.

Przyczyny wdrożenia CallPage:

Branża motoryzacyjna charakteryzuje się tym, że mimo rozwoju technologii i wykorzystania kanałów cyfrowych do promocji – samochody wciąż sprzedaje się w salonach. Dealerzy muszą starać się, aby zachęcić i przekonać użytkowników, którzy trafiają na stronę internetową do wizyty w salonie, gdzie konsument będzie mógł przetestować samochód, czy też odbyć jazdę próbną. Tylko w taki sposób sprzedawcy mają szansę na sprzedaż. Z tego powodu firma postanowiła wykorzystać wtyczkę CallPage, która pozwala na bezpośredni kontakt z użytkownikami w 28 sekund, a co za tym idzie, podczas rozmowy doradcy mogą zaprosić potencjalnych klientów na spotkanie.

rm filipowicz screenshot 2

rm filipowicz screenshot 2

rm filipowicz screenshot mobile

źródło: www.rmfilipowicz.pl 

Wszystko działa jak należy, jestem zadowolony z funkcjonalności narzędzia, polecam serdecznie!

Piotr Zalewski.jpg
Piotr Zalewski
Manager ds. marketingu
w RM Filipowicz

Wyniki:

Firmie udało się zainstalować CallPage w ciągu 3 dni i już po ok. 30 minutach korzystania z narzędzia otrzymała pierwszy telefon od zainteresowanej osoby. Wtyczka CallPage wykorzystuje tzw. system call back. Potencjalny klient zostawia swój numer telefonu, a doradca łączy się z nim automatycznie po 28 sekundach. Dzięki wdrożeniu widgetu CallPage sprzedawcy RM Filipowicz zyskali nowy kanał dotarcia do potencjalnych klientów. Wzrosła również jakość obsługi - firma realizuje potrzeby konsumentów, związane z szybszą komunikacją. Ponadto firma zwiększyła także liczbę pozyskanych leadów. W ciągu niespełna miesiąca od instalacji wtyczki firma pozyskała 48 nowych leadów. Widget został wyświetlony ponad 1742 razy, a średni czas rozmowy wyniósł dwie minuty i czterdzieści dziesięć sekund.

Kluczowe wskaźniki:

  • 2018 rok – data wdrożenia serwisu CallPage na stronach firmy RM Filipowicz.
  • 48 leadów – liczba udanych połączeń generowanych przez CallPage.
  • 2 min 10 sek. – średnia długość trwania rozmowy.
  • 97,4% – procent odebranych połączeń wygenerowanych przez CallPage.
  • 2 pracowników – obsługuje połączenia generowane przez CallPage.

Wypróbuj wszystkie funkcje za darmo przez 7 dni!

Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę

Z CallPage korzysta 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut