Case study

Jak Klinika Implantologii i Stomatologii Estetycznej borczyk.pl kontaktuje się z pacjentami w 29 sekund dzięki CallPage?

Jak Orange generuje ponad 400 dodatkowych połączeń sprzedażowych dziennie?

O klinice borczyk.pl

Klinika Implantologii i Stomatologii Estetycznej borczyk.pl należąca do Romana Borczyka znajduje się w Katowicach, gdzie świadczy wszechstronne usługi stomatologiczne. Klinika zajmuje się m.in.: implantologią, stomatologią estetyczną, endodoncją i protetyką. Podczas zabiegów dentystycznych firma używa cyfrowych urządzeń zapewniających precyzyjne leczenie.

 

  • Rozmiar firmy: 50 pracowników,
  • Branża: usługi stomatologiczne,
  • Kraj: Polska,
  • Wyzwanie: szybszy kontakt klientów z gabinetem.

Przyczyny wdrożenia CallPage:

Klinika Implantologii i Stomatologii Estetycznej borczyk.pl zajmuje się świadczeniem usług dentystycznych. To branża, w której niezwykle ważny jest bezpośredni kontakt z klientem. Pacjenci chcą zapisywać się do lekarzy szybko i bez czekania aż ktoś z recepcji odbierze telefon. Z tego powodu firma szukała narzędzia, za pomocą którego można zachęcić użytkowników do skontaktowania się z kliniką, a po drugie, które uprościłoby sposób kontaktu. W to zapotrzebowanie idealnie wpisała się aplikacja CallPage.

borczyk case study 2

borczyk case study

iphone borczyk

źródło: www.borczyk.pl

Nasza klinika stawia przede wszystkim na nowoczesność. Trzymamy się tej zasady zarówno w przypadku jakości świadczonych usług, jak i w przypadku obsługi klienta. Jak tylko usłyszeliśmy o narzędziu, które może nam pomóc usprawnić obsługę, od razu postanowiliśmy je przetestować. Nie zawiedliśmy się! Dzięki CallPage kontaktujemy się z osobami, które trafiają na stronę w 29 sekund – nasi klienci to doceniają.

 
Roman Borczyk
właściciel Kliniki Implantologii
i Stomatologii
Estetycznej borczyk.pl

Wyniki:

Klinika Implantologii i Stomatologii Estetycznej borczyk.pl wykorzystuje wtyczkę CallPage na stronie borczyk.pl. Widget został dopasowany kolorystycznie do wyglądu strony, dzięki temu wzbudza zaufanie wśród użytkowników, którzy zamawiają rozmowę zwrotną. Z tej formy kontaktu korzysta średnio 200 osób miesięcznie. Dzięki temu klinika pozyskuje zarówno nowych pacjentów, jak i szybciej kontaktuje się z osobami, które korzystają z jej usług od dawna. Wtyczka wykorzystuje reguły scoringowe (exit-intent, scroll-to, old-user) do analizowania zachowania użytkowników na stronie. Kiedy użytkownik np. powróci na stronę po raz kolejny – na jego ekranie pojawia się okienko z propozycją oddzwonienia przez firmę. Potencjalny klient może również zostawić wiadomość tekstową i umówić się na dogodny dla siebie termin rozmowy.

Ponadto klinika borczyk.pl zbiera numery telefonów od użytkowników również poza godzinami pracy kliniki lub w weekendy. Dzięki temu pozyskuje więcej danych kontaktowych do potencjalnych klientów niż to było przed zainstalowaniem wtyczki CallPage na stronie.

Kluczowe wskaźniki:

  • 2017 rok – data wdrożenia serwisu CallPage na stronach borczyk.pl.
  • 200 leadów – średnia liczba udanych połączeń generowanych przez CallPage.
  • 2 min 05 sek. – średnia długość trwania rozmowy.
  • 4 pracowników – obsługuje połączenia generowane przez CallPage.

Wypróbuj wszystkie funkcje za darmo przez 7 dni!

Otrzymuj o 75% więcej konwersji, bez dodatkowych inwestycji w reklamę

Z CallPage korzysta 3200 firmInstalacja zajmuje tylko 5 minut