Zaloguj sięWypróbuj za darmo

PL

CallPage to widget dla strony internetowej, który pomaga generować więcej połączeń

Widget CallPage jest kompatybilny z każdym systemem CallCenter. Bardzo łatwo zintegrujesz CallPage ze swoim systemem do wykonywania połączeń

Zobacz kto używa CallPage wraz ze swoim CallCenter software:

Załóż konto przez GoogleZałóż konto przez e-mail
Kup lub anuluj w dowolnym momencie
Szybka konfiguracja w 5 minut
Plany już od 0 zł / miesiąc
Systemy CallCenter

Systemy CallCenter

Systemy IVR i inne które wykorzystujesz w swojej firmie to są systemy z których wykonujesz większość połączeń. Służą jako infrastruktura dla połączeń z klientami, zbierania ticketów, tworzenia działów itd.

Załóż konto za darmo
CallPage

CallPage

CallPage to system do oddzwonienia do swoich klientów w ciagu 28 sekund. Bardzo łatwo podpiąć CallPage najpierw na swoją stronę internetową, a pózniej podając numer telefonu z Twojego CallCentrum, żeby wszystkie połączenia były przekierowane do Ciebie. CallPage służy do zwiększenie ilości połączeń sprzedażowych ze strony

Załóż konto za darmo

Aby rozwiązać te problemy stworzyliśmy CallPage

WIDGET NA STRONIE

CallPage - WIDGET NA STRONIE

SEGMENTACJA POŁĄCZEŃ

CallPage - SEGMENTACJA POŁĄCZEŃ

PANEL KLIENTA

CallPage - PANEL KLIENTA

Generowanie leadów i konwersje to główne wyzwania marketerów

CallPage - Utracone szanse

Utracone szanse

39% wszystkich leadów pozostaje bez odpowiedzi i gubi się w procesie sprzedaży.

CallPage - Koszt leadów

Koszt leadów

Koszt pozyskania leadów w internecie w ciągu ostatniego roku drastycznie wzrósł ~335%.

CallPage - Mała cierpliwość

Mała cierpliwość

90% klientów twierdzi, że bardzo ważna jest natychmiastowa reakcja.

CallPage - Szybkość = Konwersja

Szybkość = Konwersja

Najlepsze szanse na udany kontakt z leadem to 5 minut.

Dla czego managerowie integrują CallPage do swoich CallCentrów?

CallPage - Dział Sprzedaży

Dział Sprzedaży

Narzędzie oszczędza czas, pomaga w uzyskaniu cieplejszych leadów ze strony internetowej oraz pozwala na domykanie sprzedaży w trakcie trwania połączenia. CallPage zwiększa również szybkość reakcji oraz integruje się z popularnymi systemami CRM.

Popularne funkcje:

  • Callback w 28 sekund
  • Połączenie w wybranym czasie
  • Integracja z CRM
Wyprobuj za darmo >>
CallPage - Dział Marketingu

Dział Marketingu

Narzędzie Callback pomoże Ci konwertować więcej wizytujących stronę na połączenia telefoniczne od potencjalnych klientów. Dzięki CallPage dostarczysz więcej leadów i potencjalnych szans sprzedażowych.

Popularne funkcje:

  • Generacja leadów
  • Targetowanie leadów
  • Panel analityczny
Wyprobuj za darmo >>
CallPage - Obsługa Callcenter

Obsługa Callcenter

Bardzo często twoi klienci poza LiveChatem potrzebują skontaktować się z Tobą telefonicznie. Dzięki CallPage możesz spełnić ich oczekiwania i skontaktować się z nimi telefonicznie podnosząc swój NPS.

Popularne funkcje:

  • Prosta integracja z callcenter
  • Kierunkowanie i kolejkowanie połączeń
  • Wsparcie pod czas procesu integracji
Wyprobuj za darmo >>

Funkcje CallPage, które wesprą Twoje działania w CallCenter:

  • CallPage - Automatyczne dwukierunkowe połączenia w kilka sekund

    Automatyczne dwukierunkowe połączenia w kilka sekund

    Błyskawicznie łącz się z odwiedzającymi strony internetowe za pomocą dwukierunkowego połączenia telefonicznego.

  • CallPage - Automatycznie planuj połączenia na później

    Automatycznie planuj połączenia na później

    Twoi potencjalni klienci mogą zaplanować oddzwonienie z wyprzedzeniem zgodnie z ich wygodą.

  • CallPage - Konwertuj odwiedzających witrynę 24/7

    Konwertuj odwiedzających witrynę 24/7

    Korzystaj z trybu poza biurem, aby gromadzić więcej potencjalnych klientów o wysokiej jakości sprzedaży, gdy Twój zespół nie jest online.

  • CallPage - Wizualne działy IVR

    Wizualne działy IVR

    Dodaj działy do swojego widżetu, aby potencjalni klienci mogli bezpośrednio łączyć się z konsultantami.

  • CallPage - Integracje z polami telefonicznymi na stronach internetowych

    Integracje z polami telefonicznymi na stronach internetowych

    Natywna integracja z Twoim formularzem na Twojej stronie, która pomoże Ci odbierać automatyczne połączenia.

  • CallPage - Dzwonienie do wielu agentów i ponawianie nieudanych połączeń

    Dzwonienie do wielu agentów i ponawianie nieudanych połączeń

    CallPage może jednocześnie dzwonić do wszystkich agentów i łączyć klientów z pierwszym konsultantem, który odbierze telefon.

Podłącz CallPage do swojego CallCenter!

Pozwól odwiedzającym Twoją stronę internetową na skontaktowanie się z Tobą w przeciągu sekund dzięki wdrożeniu rozwiązania callback, takiego jak CallPage. To narzędzie zainstalowane na Twojej stronie zachęca do natychmiastowego kontaktu i łączy potencjalnego klienta z konsultantem w 28 sekund, wpływając bezpośrednio pozytywnie na konwersję oraz wyniki sprzedażowe

Ross Knap, Prezes Zarządu CallPage

Ross Knap, Prezes Zarządu CallPage
    CallPage nagroda - High Performer
    CallPage nagroda -  Fastest Implementation
    CallPage nagroda - Best Est. ROI
    CallPage nagroda - High Performer
    CallPage nagroda - High Performer
    CallPage nagroda - Best Est. ROI
    CallPage nagroda -  Fastest Implementation
    CallPage nagroda - Users Love Us

Najczęściej zadawane pytania

Co się stanie, jeśli przekroczę limit połączeń dostępnych na miesiąc?

Poinformujemy Cię wcześniej, więc będziesz mógł dodać nowe połączenia lub poczekać do końca miesiąca, aż zostaną one dodane automatycznie.

Co jeśli ktoś złośliwie będzie chciał się połączyć z moją firmą?

Stworzyliśmy specjalną listę, do której możesz dodać dowolny kontakt. Zostanie on wtedy zablokowany. Lista może zawierać numery telefonów lub adresy IP.

Jak czas odpowiedzi na zapytanie wpływa na sprzedaż?

Konsumenci oczekują reakcji w czasie rzeczywistym 24/7. Z badań HubSpot wynika, że na każdym etapie kontaktu z marką kupujący określali szybki kontakt ze sprzedawcą jako „ważny” lub „bardzo ważny”. Zwrócili na to uwagę w 82% przypadków, gdy mieli pytania dotyczące sprzedaży lub marketingu. „Szybki kontakt” oznacza 10 minut lub mniej.

Jak działa wersja testowa?

Instalujesz widget na swojej stronie i odbierasz połączenia przez 7 dni. Następnie decydujesz, czy chcesz kontynuować współpracę. Po okresie testowym możesz zrezygnować ze współpracy, bez żadnych zobowiązań.

Czym jest połączenie przychodzące?

To połączenie wygenerowane przez CallPage, które odbiera Twój doradca, żeby połączyć się z osobą odwiedzającą Twoją stronę internetową (czyli potencjalnym klientem). Nie liczymy połączeń krótszych niż 10 sekund.

Czy potrzebuję karty kredytowej, aby rozpocząć okres próbny?

Nie, możesz przetestować pełną wersję aplikacji bez żadnych zobowiązań przez 7 dni.

Na jaki czas zawierana jest umowa?

Praktykujemy podpięcie miesięcznej subskrypcji na kartę firmową. W przypadku klientów Enterprise jest przewidywane podpisanie umowy.

Wypróbuj wszystkie funkcje CallPage za darmo przez 7 dni!

Otrzymuj do 75% więcej konwersji bez dodatkowych inwestycji w reklamę. Zwiększ sprzedaż, ulepsz User Experience

Załóż konto przez GoogleZałóż konto przez e-mail
Kup lub anuluj w dowolnym momencie
Szybka konfiguracja w 5 minut
Plany już od 0 zł / miesiąc
CallPage 2021 | Wszelkie prawa zastrzeżone | Prywatność | Warunki | Bezpieczeństwo | +48 22 164 78 09 | +48 22 164 78 15

Produkt

CallPage 2021 | Wszelkie prawa zastrzeżone | Prywatność | Warunki | Bezpieczeństwo | +48 22 164 78 09 | +48 22 164 78 15